LinkedIn uitbesteden

Je LinkedIn uitbesteden is als een boekhouder inhuren. Je kúnt het zelf doen - maar zodra je het uit handen geeft, wil je nevernooit terug. Want een ervaren copywriter scheelt jou tijd en energie, terwijl je bedrijf zich piekfijn profileert.

Pakkende posts met jouw tone of voice en een likje spice van mij? Die maken fans van je volgers!

Klanten met een sprenkeltje pit

Waarom je LinkedIn uitbesteden aan mij?

Karakter tonen:

Laat zien wie je bent, waar je voor staat en wat je doet. Met posts die je volgers informeren, vermaken en activeren, pak je ze in als een kerstcadeautje.

Strategisch posten:

Zonder LinkedIn-strategie schiet je met losse flodders. Samen creëren we een sterk plan, zodat je online aanwezigheid voor je werkt. Met posts die je doel raken.

Meer zichtbaarheid:

Klanten en sollicitanten vinden makkelijker hun weg naar jou als je regelmatig je neus laat zien op LinkedIn. Zo word je een vertrouwd gezicht.

Gerust gevoel:

Ugh, een LinkedIn-post, dat moet óók nog. En je hébt het al zo druk. Pak jij nog maar lekker een havercappu, joh. Ik pak je posts en profiel wel aan.

Wat ik voor je fiks

LinkedIn-strategie maken

Mensen raken op social media? Dat doe je met een LinkedIn-strategie. Samen bepalen we de pijlers waar jouw strategie op leunt, en bedenken we de content die daarbij past. Daarvan maak ik een plan waarmee je goed voor de dag komt. En kan je profiel beter? Dan pak ik dat meteen even mee.

LinkedIn-posts schrijven

Elke week posten op LinkedIn? Ain’t nobody got time fo’ that! Joehoe, ik neem het je uit handen. Ik schrijf jouw LinkedIn-posts met een spicy mix van informatie, storytelling en humor, zodat je lezers een beetje verliefd op je worden.

LinkedIn-posts redigeren

Een overtuigende LinkedIn-post is beeldend, prikkelend en kraakhelder. Zo raak je je doelgroep recht in hun hart én onderbuik. Vind je dat maar lastig? Laat mij je schrijfsels redigeren, zodat jij pijlsnel geperfectioneerde posts online gooit.

Spice up je LinkedIn in 5 stappen

1. Vrijblijvende kennismaking

Klikt het? Yeah baby! Je krijgt een voorstel van me, en na jouw akkoord gaan we jouw LinkedIn laten knallen.

2. Strategie

Ik interview je, liefst op locatie. Zo leer ik jou, je kwaliteiten en je doelgroep goed kennen. Hierop baseer ik een unieke contentstrategie.

3. Schrijftijd!

Ik lever je teksten aan als tekstdocument, in je favoriete projectplanningstool (zoals Asana) of in je LinkedIn-planningstool (zoals Hootsuite).

4. Feedbackronde

Je krijgt één feedbackronde, dat houdt de boel scherp en snel. Daarna plan jij of ik je posts definitief in, waarbij ik één maand vooruit schrijf. Want continuïteit geeft rust.

5. Media

Wil je naast tekst ook visuele content toevoegen? Daarvoor pak ik jouw beeldbank. Heb je die niet, dan koppel ik je graag aan een knettergoeie brandingfotograaf.

Mij bellen als

Mij niet bellen als

Gepeperde meningen

Jaja, kost dat? »

Met één keer per maand posten leert niemand je kennen, lieve ondernemert. LinkedIn is niets zonder continuïteit en evaluatie. Daarom werk ik met projectprijzen vanaf 3 maanden, waarbij ik 1 tot 8 keer per maand post. Jouw vaste prijs hiervoor baseer ik op je wensen. Of je nu gaat voor je volledige LinkedIn uitbesteden, een strategie waarmee je zelf aan de bak kunt, of iets ertussenin: jij weet precies wat je investering is. Voelt goed, slaapt beter.

Jaja, kost dat?

»

vanaf
€400

LinkedIn-strategie

Op
aanvraag

LinkedIn-posts schrijven

Op
aanvraag

LinkedIn-posts redigeren

Neem contact op

Snak je naar pit in je teksten? Laat je horen! Via een mail of vrijblijvende videocall vertel ik je graag wat ik voor je kan doen.

Liever live kennismaken? Dan ben je welkom voor een kop verse gemberthee met een koekie in mijn favoriete Nijmeegse kroeg. Of een speciaalbiertje met bitterballen. Mmm, bitterballen.

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik mijn LinkedIn uitbesteden aan een freelance copywriter?

Dat is een no-brainer. Een copywriter weet namelijk hoe je de onderbuik van je doelgroep kietelt. Ze bewaakt de strategie, tone of voice en leesbaarheid, en sprenkelt een vleugje neuromarketing over je posts en bio. Zónder taalfoutjes, mét pit. Weg met nietszeggende teksten! LinkedIn uitbesteden is voor ondernemers die durven op te vallen, zonder op zondagavond te hoeven werken aan hun online zichtbaarheid. En, extra mooi: je haakt een freelancer aan wanneer je d’r nodig hebt. Of je spreekt een projectprijs af. Weet je gelijk waar je aan toe bent.

Nein. Ik ben je tekstvrouw, maar kan je wel adviseren over visuals die de aandacht grijpen. Zoals kleurrijke afbeeldingen van jou en je medewerkers, actiefoto’s en productshots waarvan je alleen maar JAJAJA denkt. Zit je verlegen om een weergaloze beeldbank? Dan koppel ik je graag aan een knettergoeie brandingfotograaf in mijn netwerk.

Oh jazeker. Voor un petit peu meerprijsje. Ik kan overweg met LinkedIn’s tool, Hootsuite en Coosto. Maar ik maak me graag jouw favoriete planningstool eigen. Alles is bespreekbaar.

Terechte vraag. Want in the grand scheme of things is social media compleet oninteressant, natuurlijk. Niemand murmelt tevreden op haar sterfbed: gelukkig had ik altijd veel likes op LinkedIn. Maar toch: LinkedIn is wél verdraaid handig voor ondernemers. Want wist je dat meer dan 60% van je websitebezoekers via social media komt? Zie je profiel dus als een etalage: je wilt er uitstralen wie je bent en wat je kunt. Het is een gouden kans om laagdrempelig in warm contact te komen met leads, klanten en sollicitanten. Zo ga je van bekend naar leuk naar vertrouwd. Eindresultaat? Meer conversie.

Welke niet, is een betere vraag. Ja, ik ben gespecialiseerd in biotechniek, KOAG/KAG en horror. Maar omdat ik rete-empathisch en vreselijk nieuwsgierig ben, kan ik met veel onderwerpen uit de voeten. Maar wil je teksten over crypto of andere onderwerpen met meer cijfers dan letters? Dat wordt ‘m niet met mijn dyscalculische brein, dus mij niet bellen.

Het maakt me geen flaus aus of je ZZP’er, MKB’er of marketingmanager van een multinational bent. Maak jij of je onderneming de wereld een beetje mooier met je dienst, product of ander aanbod? Talk to me, baby.

Meestal ben ik jouw tekstschrijver op afstand, ja. Mijn klanten zitten namelijk verspreid van Alkmaar tot Roermond, terwijl mijn kantoor in het immer spicy Nijmegen staat. Maarrrr. Wil je me graag eens in het echt ontmoeten, live brainstormen, of me voor de gezelligheid een dagje in jouw kantoor planten? Dan tuf ik zo naar je toe in de Ginger-mobiel. Hou er wel rekening mee dat ik mijn reistijd in rekening breng. Hierover lees je meer in mijn algemene voorwaarden.

error: kijken, kijken niet kopiëren, snoes! ;)